GLI met succes!
GLI met succes doorlopen
Door Pleun|2023-11-08T13:49:06+01:00november 8th, 2023|
Ik begon mijn GLI traject uit wens om af te vallen. Hoewel mijn dietist Joni aangaf dat ik een “hoger doel” moest hebben om het vol te houden, leek me dit aanvankelijk een beetje abstract. Eerst viel ik succesvol af maar kwam toch weer aan. Echter na de zomervakantie tijdens mijn bloeddrukmeting ging bij mij de [...]
Door Pleun|2024-02-28T11:14:27+01:00december 5th, 2022|
Mijn ervaringen met Willemijn zijn zeer positief, sinds de de start van ons opgestelde programma ben ik qua gewicht en het eetpatroon beter in balans. Ook het advies om meer te gaan bewegen heeft mij in een betere conditie gebracht, in overleg met haar proberen we nog een paar stappen te zetten. We hebben om de [...]
Door Pleun|2022-11-24T15:14:12+01:00november 24th, 2022|
'Liza ondersteunt mij bij afvallen en bij het verbeteren van mijn voeding. Ze luistert goed naar mijn wensen. Aan de hand daarvan maakt ze een schema en biedt ze opties waar ik mij direct in kan vinden. Samen kijken we wat haalbaar is. Deze manier van werken vind ik erg prettig. Ze is betrokken en ik [...]
Door Pleun|2022-11-02T14:25:15+01:00november 2nd, 2022|
Sinds een jaar wordt ik door ProFitt begeleidt. Initieel om gezonder en fitter te eten, later ook om cholesterol en zoutgebruik te verbeteren. De ondersteuning heeft mij erg goed gedaan en het is super om altijd met nieuwe vragen bij jullie terecht te kunnen!
Door Pleun|2022-11-01T14:25:01+01:00juli 14th, 2022|
Voor een goede leefstijl zijn beweging en gezond eten van essentieel belang! Dat inzicht heb ik nu en kan ik perfect inzetten door passende tips en de prettige coaching van Willemijn. Fien
Door Pleun|2022-11-01T14:16:59+01:00juli 14th, 2022|
Ik heb al zoveel geprobeerd, eindelijk heb ik succes met behulp van Joni van ProFitt. De goede begeleiding met tips op maat, met lekkere en niet te ingewikkelde recepten brengen mij precies wat ik nodig heb! Germaine
Door Pleun|2022-11-01T12:49:54+01:00juli 13th, 2022|
Ik wilde gezonder gaan leven en meer bewegen en ben bij ProFitt begonnen! Het helpt mij mijn leefstijl te veranderen, bewuster te gaan leven en bewegen en betere keuzes te maken in wat ik eet, zonder het gevoel te hebben dat ik op dieet ben! Monique
Door wiwiadmin|2022-11-01T14:18:16+01:00januari 19th, 2017|
Door de deelname aan de leefstijlcursus ga ik het steeds makkelijker vinden geen suiker te eten, veel dingen vind ik niet eens meer lekker of heeft geen toegevoegde waarde meer. Ik ben zo blij dat ik heb deelgenomen! Ik kwam niet eens om af te vallen (toch 20 kilo gewichtsafname), maar vooral om mijn leefstijl te [...]
Door wiwiadmin|2022-11-01T14:13:40+01:00januari 19th, 2017|
Na 2,5 jaar prettige begeleiding weet ik precies wat ik wel en niet moet doen qua eten en drinken. Samen met jou heb ik in kaart gekregen wat mijn moeilijke periodes in het jaar zijn en hoe ik die het hoofd kan bieden. Door de fijne, oprechte en altijd optimistische begeleiding ben je altijd in staat [...]