Klachten

U bent als cliënt niet tevreden of heeft u een klacht over de geleverde diensten van ProFitt, dan kunt u de volgende stappen nemen om dit kenbaar te maken:

  1. ProFitt heeft haar klachtenregeling en -bemiddeling ondergebracht bij Quasir.
  2. Via onderstaande contactgegevens kunt u in contact komen met Quasir en uw klacht kenbaar maken. Een klachtenfunctionaris van Quasir zal binnen 48 uur contact met u opnemen.
  3. De klachtenfunctionaris van Quasir zal u vervolgens adviseren/helpen bij het oplossen van uw klacht.

Contactgegevens Quasir:

  • post: Quasir, Klachtenfunctionaris abonnementen, Postbus 1021, 7940 KA  Meppel.
  • e-mail: bemiddeling@quasir.nl t.a.v. Klachtenbemiddeling
  • telefonisch: 06-48445538 (9.00 tot 17.00 uur ma t/m vr)
  • Uiterlijk binnen 48 uur na uw melding wordt u terug gebeld of gemaild, bij geen gehoor.
  • Meer informatie over Quasir te vinden via www.quasir.nl

Mocht u het model klachtenregeling inzien, klik dan op deze link.

Indien u het als klager het niet eens is met de schriftelijke mededeling, zoals bedoeld onder punt 6 in het model klachtenregeling, of indien de mededeling uitblijft binnen de daarvoor geldende termijn, kan klager zijn klacht voorleggen aan een Geschilleninstantie zoals bedoeld in art. 18 Wkkgz.

ProFitt is aangesloten bij: Geschilleninstantie Stichting Netwerk Cliënt-en-Raad Zorg (NCZ)
Loostraat 58
6924 AH Loo
+31 (0) 6 51222505 (NCZ)
info@ncz.nl www.ncz.nl

Hopelijk komen we er samen uit en kunnen we uw klacht naar tevredenheid afhandelen.